poniedziałek, 28 września 2015

WYNIKI KONKURSU #1

Konkurs kreatywny-fotograficzny:

Tematem Waszych prac była "Projekcja ciszy". Wszyscy znakomicie wywiązaliście się z zadania, Wasze cisze są zachwycające! Jednak jury wybrało...

WYGRYWA:
W tym przypadku Jury było zgodne... Przyznawaliśmy od 1 do 10 punktów, Anna dostała trzy razy 9! Gratulacje i proszę o kontakt w sprawie wysyłki nagrody.


Opis: Ciszę dostrzegam w lekkości i delikatności, ale również w samotności... Wybrałam dla Ciebie jedno z moich ulubionych zdjęć, które zatytułowałam - "młoda czy stara". Starałam się pokazać, że starość (a jednocześnie samotność) czeka nas wszystkich - w większym bądź mniejszym wymiarze.

Ponadto chciałam wyróżnić dwie fotografie, które również mnie zachwyciły.

Paulina, która dostała dwa razy 7 i raz 8.
Opisu brak. 


Agnieszka, która dostała trzy razy 8.
Opis: Cisza na łonie natury. Tylko tu się wyciszam kompletnie.

Konkurs losowanie:
Szczęście sprzyja... Paulina, proszę o kontakt i gratuluję!


Jeśli się rozkręcicie, pojawi się więcej ciekawych konkursów... Zapewniam, że warto!

5 komentarzy:

  1. Fajnie, dzięki. Zdjęcie wygrane jest świetne. Dobrze, że zdobyło pierwsze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Zdjęcie,które wygrało jest wspaniałe. Ukazuje tak wiele w jednym obrazie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i wygranej i fotografii! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :) Cieszę się, że zdjęcie tak przypadło wszystkim do gustu!

    OdpowiedzUsuń