piątek, 1 stycznia 2016

Postanowienia Noworoczne Book Berek!

Modna książka nominowała mnie, bym napisała o postanowieniach noworocznych. No to zaczynamy!



Lubię działać. Rzucanie słów na wiatr nie jest dla mnie, więc nie tylko postanawiam, ale również działam. Działanie jest zawsze moim postanowieniem, nie tylko noworocznym (o czym pisała Majka w bardzo ciekawym poście o tutaj). Nawet, jeśli nie wszystkie postanowienia uda mi się zrealizować, to będę do tego dążyć. Zawsze dążę do celu. Lepiej być bliżej, jak dalej. Dziś berek od Dominiki z Modnej książki ma pomóc mi trochę określić książkowe priorytety.

1. Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś).
W 2016 roku chciałabym się przekonać do polskich autorów, tych wciąż działających, bo do tej pory czytałam niewiele ich książek. 

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać.
Wciąż chcę wziąć się za książki Philippy Gregory, na półce czekają Kochanice Króla.

3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać.
Tutaj zgodzę się z Dominiką – chciałabym również przeczytać Wichrowe wzgórza.

4. Książka, którą chciałbyś przeczytać jeszcze raz.
Chciałabym przeczytać jeszcze raz Cmentarz Zapomnianych Książek Zafóna, jednak boję się, że już nie będę czuła się tak cudownie, jak przy czytaniu po raz pierwszy. 

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.
Na pewno Księżyc nad Bretanią Niny George. Lawendowy pokój tej samej autorki mnie zachwycił, więc chcę spotkać się z nią jeszcze raz!

6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.
Chciałabym w końcu przeczytać Władcę pierścieni, nawet już zaczęłam razem z chłopakiem. Mam nadzieję, że przeczytam do końca i będę mogła obejrzeć film, o co tak bardzo mnie prosi ukochany – fan Władcy..., gdyż jak mówiłam kilkakrotnie, nie lubię czytać książek po obejrzeniu filmu z nimi związanego. Odwrotnie również, ale zdarzają się wyjątki.

7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej.
Carlos Ruiz Zafón, Małgorzata Maria Borochowska, Nina George, Richard Paul Evans.

8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać.
Zima koloru turkusu Carina Bartsch, jednak muszę najpierw dokupić pierwszą część, bo Mikołaj przeoczył jeden mały szczegół :)

9. Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).
Chcę przeczytać Sagę argentyńską Sofii Caspari, która już czeka na półce!

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).
Bez zastanowienia – Królowie przeklęci Maurice Druona. Pierwsze dwa tomy od wydawnictwa Otwartego przeczytałam w kilka dni, wciągnęła mnie do granic możliwości, dlatego z wytęsknieniem czekam na trzeci tom. Tęsknię już za bohaterami, którzy co chwilę snują intrygi, zabijają, walczą o władzę...

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?
Nie lubię wyzwań, które narzucają mi tematykę książek czy dają wytyczne. Dlatego biorę udział w "Przeczytam 52 książki w 2016 roku" (https://www.facebook.com/events/1576427339262530) oraz moje wyzwanie – czytać dziennie przynajmniej 100 stron.

Wyrzutnia fajerwerków, czyli nominacje!

Dominika z http://dominika-szalomska.blogspot.com
Daria z http://recenzjedevi.blogspot.com
Weronika z http://ksiazkowy-wolontariat.blogspot.com

3 komentarze:

  1. o hoho ale mi sie upieklo xD Teraz tylko brac i skubnac cos w odpowiedzi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. a teraz tak - Jak moglas nie czytac wichrowych wzgórz? Hańba Ci ! :D Kochanice krola autorka ktora za man chodzi od dawna ale ze jest mega gruba no to sobie pochodzi xD Zafon kojarze reszty nie znam...musze poznac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te postanowienia noworoczne ;)

    OdpowiedzUsuń