środa, 4 lipca 2018

tam dom twój gdzie serce twoje

tam dom twój gdzie serce twoje 
a ja nie wiem czy je mam
i czy w ogóle jest moje 
i nie wiem czy czasem nie zostało tam 
w tamtym samochodzie 
którym więcej nie pojadę 
i więcej go nie zobaczę 
i nie wiem czy nie zatonęło
nad tym jeziorem 
gdy siedziałam na pomoście 
a ty podpływałeś ciągnąć mnie za nogę

bo widzisz
miałam życie w swoich rękach
po czym wypadło
i nie wiedziałam jak je pozbierać
a gdy się dowiedziałam
okazało się że ono wcale nie należy
do mnie
wciąż uczę się jak iść właściwą drogą
i jak być dobrym narzędziem
dla niego dla niej i dla siebie
wciąż uczę się dotykać serca 

stoję przed tobą ja 
w pełni w świetle gwiazd i księżyca
jestem tu dla ciebie i jestem
byś był dla mnie
stoję przed tobą i patrzę w oczy
byś dostrzec raczył 
moje serce i mi je pokazał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz