poniedziałek, 7 grudnia 2015

THE DARKEST MINDS BOOK#TAG


Dzisiaj tag, do którego nominowała mnie Majka. Bardzo dziękuję i moje nominacje lecą do wszystkich blogerów, którzy zobaczyli ten post!


Zielony Psi

czyli bohater/bohaterka o ponadprzeciętnej inteligencji
Myślę, że bardzo pasuje tutaj Fermin Romero de Torres z cyklu książek Carlosa Ruiz Zafóna, który przyciąga wiele klientów do księgarni Sempre, jest błyskotliwy, ma podejście do kobiet i poczucie humoru oraz bardzo przyjemnie czyta się jego rozważania... Żadne słowa nie wyrażą mojej sympatii do niego. Myślę, że każdy powinien po prostu przeczytać Cień wiatru i kolejne.

Czerwony Psi

czyli bohater/bohaterka, który lubi igrać z ogniem
Powtarzam się, ale tym razem przychodzi mi do głowy Julisan Carax z powieści wyżej wymienionego autora pt. Cień wiatru, który (UWAGA, SPOILER, zaznaczasz na własne ryzyko) pali egzemplarze każdej ze swoich powieści oraz ma poparzoną twarz.

Niebieski Psi

czyli bohater/bohaterka, który zawsze potrafi kontrolować sytuację
Filip de Poitiers, bohater książki Królowie przeklęci, który posiada wszystkie cechy dobrego monarchy, brakujące jego starszemu bratu Ludwikowi X. To właśnie o nim mówi się, że powinien być królem, a jego ojciec Filip Piękny ubolewał, że był drugim z synów.

Żółty Psi

czyli bohater/bohaterka, który często wywołuje dreszcze u czytelnika
Trzeci raz ta sama książka, ale cóż... Niewielu bohaterów do tej pory wywołało we mnie dreszcze. Tutaj postawię inspektora Fumero z cyklu Cmentarz Zapomnianych Książek, samo wspomnienie postaci przez innych bohaterów wywoływało dreszcz strachu, że zaraz się pojawi i będę świadkiem nieprzyjemnej sceny. A nie wiem, czy wiecie, ale ostatnio "przejadły" mi się horrory, thrillery itp, więc jestem wyczulona na tego typu wydarzenia.

Pomarańczowy Psi

czyli bohater/bohaterka, który jest nieprzewidywalny i zawsze przeczuwa, co robią inni
Bonhart z serii opowieści o Wiedźminie, który zawsze był krok przed swoim przeciwnikiem.

Ruby Dale

czyli ulubiona główna bohaterka
Emily Crewe z powieści Złamane Pióro.

Clansy Gray

czyli ulubiony antagonista
Nie mogę się powstrzymać.
Tutaj najbardziej pasuje mi Joker, bohater komiksów o Batmanie. Uwielbiam gościa tak, że chciałabym, by zawsze wygrywał z Batmanem wbrew zasadzie "dobro zwycięża".

Ruby & Liam

czyli ulubiona para bohaterów
To się pewnie będzie zmieniało jeszcze wiele razy, jednak na chwilę obecną jest to Geralt i Yennefer, którzy kochali się mimo skoków Geralta do Triss, ponadto darzyli się uczuciem nawet po zdjęciu uroku.

Alexandra Bracken

czyli ulubiony autor/autorka
Carlos Ruis Zafón, Andrzej Sapkowski
Małgorzata Maria Borochowska

4 komentarze:

  1. Podobno wszyscy blogerzy z grupy zostali zaproszeni do zrobienia tego tagu. Może się skuszę, ale na razie mam kilka zaplanowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na TAG :D
    Kocham "Mroczne Umysły" <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń