sobota, 3 października 2015

AlboAlbo TAG



1. Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Wolę czytać powieści jednotomowe, gdyż jestem niecierpliwa i nie lubię czekać. Jak już się doczekam wyjścia kolejnej części, okazuje się, że brakuje mi funduszy. Jednak minusem powieści jednotomowych jest to, że za szybko się kończą, a zżyć się z bohaterem jest ciężko. Dlatego trylogie po prostu lubię, ale serii już nie kupuję.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
Wolę czytać ludzi z dobrym piórem i wyobraźnią.

3. Wolisz kupować tylko w Empiku czy tylko na stronach internetowych?
Zdecydowanie księgarnie internetowe. Kupuję dużo książek na raz, w internecie można zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt złotych.

4. Wolisz, żeby wszystkie książki zekranizowano czy żeby przekształcono je w seriale?
Ani jedno ani drugie. Nie lubię, gdy ktoś lub coś zaburza moje wyobrażenia danej historii i bohaterów.

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo?
Zdecydowanie pięć książek tygodniowo. Udawało się to w wakacje, teraz niestety trzeba łuskać czas na czytanie.

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Wolę być nieprofesjonalnym recenzentem, czy raczej prezenterem własnej opinii... Jednak miło byłoby być autorem, kto nie chciałby zostać docenionym?

7. Wolisz czytać dwadzieścia książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Wolę sięgać po nowe pozycje i poszerzać swoją wiedzę, być na bieżąco ze zmianami zachodzącymi w literaturze.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Sprzedawcą książek. Lubię uszczęśliwiać ludzi, a nowy egzemplarz, pachnący świeżutkim drukiem, budzi do życia piękny uśmiech!

9. Wolisz czytać jeden ulubiony typ literatury czy wszystko poza nim?
Wolę czytać to, na co mam aktualnie ochotę. Ciężko mi się określić.

10. Wolisz czytać książki fizyczne czy e-booki?
Nie mam ani jednego e-booka. Próbowałam czytać na tablecie, ale nie czułam klimatu ani przyjemności czy satysfakcji z czytania. Lubię książki fizyczne, relaksujący zapach druku i kojący szmer przerzucanych kartek.


Nominacje wędrują do:

Z piórem wśród książek
Krzywe Recenzje
Leon Zabookwiec
Moje spojrzenie na kulturę

3 komentarze:

  1. Dzięki! W sumie będzie to powtórzenie u mnie, bo już brałem w tym udział, ale ojtamojtam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama na od dawna nie kupuję w Empiku, nawet jak robią promocję, to mówię sobie, że takie "promocje" to na Arosie czy Bonito codzienność ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards :)
    http://otaczyta.blogspot.com/2016/03/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń